wish we never broke up right now, na na.

vad mer kan en flicka önska sig?

efter jobbet i fredags åkte jag ut till huddinge och hjälpte malin att städa lägenheten inför visningen som var idag. när vi ansåg att vi var klara rullade vi in mot stan och käkade middag. för att sen köpa med oss B&J's. vi åkte hem och fann lisa och emma i v-rummet. som kollade twiligt och drack öl. kolla våra söta datorer!


på lördagsmorgonen ringde kamilla malin och malin försvann ner till täby centrum och mötte kamilla. jag fick inte följa med. jag städade och gjorde i ordning innan jag mötte kamilla och malin nere vid ica. vi handlade och gick hem. lagade mat, duschade och bytte kläder 35 tusen gånger, sen kom linda och vi fortsatte att byta kläder. vi orkade inte vänta in lisa och steffi, så vi började äta! ;)

malin sa: "jag måste erkänna att jag älskar när denice lagar mat." haha. tack!

efter middagen fick jag blunda och de klädde ut mig och ledde mig till vardagsrummet där de alla hade partyhattar och blåste i såna där ljud-saker! hahaha. ♥


hahahahaha. kamilla klädde ut sig till värsta partyprissen!


vi gick till tegel. där det självklart var halloween fest. såg en del kända ansikten, men inte överdrivet bra kända ansikten. haha. vi var mogna den här gången. vakterna var sjukt omogna.. NABIL KOM TILLBAKA!! lär upp de här nya vakterna. de tror de jobbar på stureplan! vi är i täby, fucking jävla förort! get a grip!

fast DJn spelade vår låt; chris brown - forever.
och min favvo, BEP - I gotta a feeling och till sist, födelsedagslåten 50 cent - in da club! och, och, bad influence stod på scenen och sjöng bland annat kings of leon!

i söndagsmorse var ingen av oss bakfull. HUR BRA ÄR INTE VI? förra året gick det inte så jävla bra. vi kollade på skräckfilm och gallskrek. (skulle inte sett den! jag är ju mörkrädd och nu på natten kan jag inte tänka på något annat än just den filmen!) sedan kollade vi på en till, men jag var mest inne på facebook. såg dock slutet. det var gulligt. :)

här visar malin mitt nya förkläde som jag fick. och snopp-sugrör fick jag. och nu vet jag på't ungefär hur det känns att springa med en snopp. har fan alltid undrat.


tjejerna drog vid 15. jag hann dammsuga, men knappt duscha. blev bara snabbt. hann inte duscha håret, även fast det behövdes. jonas och albin kom upp, och jag sprang ner till christin i m5:an. vi åkte ut till arninge. och jag fick min födelsedagspresent. hur nice som helst att få käk! så värt. tack, världens bästa svägerska! ♥ ♥ ♥


när vi kom hem igen,
fanns då albin, jonas, mamma och lisa i lägenheten! jag fick en jättefin svart tshirt med nitar på av min syster, som matchar det svarta armbandet med guldnitar som jag fick av steffi igår. av mamma fick jag thailandresa och ett armband!


ALBIN KAN GÅ SJÄLV NU!!!! men han ville inte ha på sig partyhatten!


se så söt tårta jag fick. med 22 ljus! minus att jag brände sönder höger tumme. men vad gör det. jag önskade mig ju något fint när jag blåste ut de. och satt med tummen i ett vattenglas med isbitar.


dagen avslutades med ett glas vitt och djävueln bär prada på tvn. nästan. jag såg sedan att malin snott med sig min laddare till datorn. gaaaahh! höll på att bli tokig en sekund. hoppas bara på att hon tar med sig den till jobbet imorgon så jag kan möta upp henne och få tillbaka den! min dator är ju död nu. 

nu ska jag läsa lite i min bok och sedan somna som en prinsessa.
TACK för en helt underbar födelsedag & kärleksfylld helg! just the way i like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0