this groove he can't ignore, he won't leave you anymore.

malin plingade igårmorse och vi möttes upp. och det var disco på bikbok och så klart var vi där. no, the party don't start 'til we walk in.

jag fick ett blått plåster av tjejen på mcdonalds. därför jag har gay-hand.

efter att jag och daniel bytte nummer i slussen, så promenerade jag och malin bort till skanstull och drog en chailatte på EH. (espresso house)

sen gick vi och hämtade isak. och gick till kulturhuset. kolla vad coolt. de har byggt upp mini-stockholm. så kunde man trycka på knappar på olika stadsdelar och så lyste det gröna neonlampor. coooolt.

vi försökte hitta ett lämpligt barnvänligt café som hade pannkakor. men vi kom inte på ett enda. så isak fick äta sin middag på mcdonalds. han kunde inte sitta still.

efter maten fick isak en glass. den gick han och beställde själv. SÖT!
sen lämnade vi av honom på marias jobb.


efter jobbet tog jag och malin tåget till huddinge. vi försökte städa lägenheten. men byggdamm måste vara det svåraste att få bort? vi kom inte därifrån förän vid 21. sen åkte vi till täby och chillade. nu har malin åkt till jobbet och jag ska strax ta mitt sega arsle och åka upp till mina sötisar i norrtälje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0