can't-catch-me-like-that-i'm-much-to-fly!

igårkväll var vi ute och käkade. vi firade min lillasyster som inte är så liten längre. 20 år! kom till en italiensk restaurang. kyparen var hur gullig som helst!
åt den godaste pannacottan jag någonsin ätit!

vi drack massa vitt vin! det syntes i mina ögon. helt röda!

vi såg att de kommit en ny station på mörbylinjen. hahaha. utopia?


vid 01, var vi hemma. började syrrans födelsedag (25 okt) med att käka lantchips, dricka cocacola och kolla på filmen dagboken. sen snarkade vi i kapp. nu ska jag försöka ta tag i mig själv och göra mig klar innan vi ska hem till mamma på söder och fira mer. och mysa, pussa, krama på albin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0