don't think I don't miss you. I do. miss you.

jag hittade en så sjukt cool klänning igår. älskar att det var paljetter på hela framsidan och bara svart tyg på baksidan. men den var för stor! :( då blev jag sadface. och köpte en väldigt ocool klänning istället. fråga inte varför.


blev happyface när jag fick ett par skor av mamma.

bättre bild.


vi åt middag hos mamma igår. med faster anne och kusinerna ida & emma. jag och lisa fick presenter. jag fick 3 fina armband. med hjärtan! så, jag. tack, tack, tack.


idag har jag väldigt ont i magen, ont i halsen, ont i huvudet och mina ögonlock vill trilla ner, men jag kan ändå inte sova. måste planera morgondagen. men.. ett varmt bad för att få bort allt onda kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0