gonna smack him if he getting too drunk, drunk!

vi kollar på sex and the city - the movie, för säkert tredje gången den här veckan!


ja. jag har hängt i vasastan hela dagen. jag och isak åkte buss idag. FY FAN vad söt han är. han såg så himla liten ut när han satt bredvid mig på busshållplatsbänken och på bussen. och han är duktig som håller mig i handen hela tiden. miiw. vi gick hem och åt middag. när föräldrarna kom bjöd de mig på ett glas rosé och jag kände mig halvlullig på en gång. haha. hade väldigt rosa kinder när jag åkte hem. de hettade tillochmed!

nu dricker vi lite cocacola med IS. ska bråka på syster nu. längtar efter en cigg och en dusch imorgonbitti. party hard, people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0