I told you not to leave me alone.

jag älskar att jag har blivit så dålig på att blogga! :)

i torsdags morse kom malin och våldgästade mig kl.8 på morgonen. sen spenderade vi dagen med att inte göra någonting. vi kollade på förlossningsklinikn på tv4 och garvade ibland livet ur oss. MISS MINGO! YOU HAVE TO STAY CALM!

vi sprang till 726:an till huddinge. sprang till 705:an till vikingavägen. plockade med oss prinsesstårtan från lägenheten i huddinge till hornstull. sprang till pendeln. sprang till 4:an. mötte lisa på hornsgatan och gick in till kecke och otto på texas. åt massa gott och tittade på idol & inlåst. sprang till tbanan hem till täby.

på fredagsmorgonen hann jag säga två ord till malin innan jag tog bussen hem till isaks mamma. numera kommer jag nämna henne som maria. hon känns mer och mer som en vän, istället för arbetsgivare. hon bjöd mig på thai-lunch och vi satt och pratade om allt i flera timmar. de verkligen stöttar mig hela tiden. ♥

pappa & kerstin kom och plockade upp mig med bilen. vi åkte hem till täby, åt middag, kollade på idol och fixade och trixade med allt möjligt i lägenheten.

hela lördagen spenderade jag med att skura rent hela badrummet, rensa i badrumshyllorna och damma rent. diska och göra rent köket, plocka undan skräp i v-rum, damma, dammsuga och moppa hela lägenheten. möblera om i mitt rum osv.. men malin ringde och jag slängde mig in i duschen. halv 8 tog jag bussen in mot stan.

malin ville in på texas och köpa middag. hon beställer det vanliga och kecke ropar över halva restaurangen; "DENICE, SKA DU HA NÅT?" haha. bra. hej. stammis!

väl inne i lägenheten korkade vi upp vodkaflaskan. ett samtal senare och vi var på väg ut till hjulsta. DET ROLIGASTE VAR ATT "NASMAL" VAR PÅ TBANAN. så typiskt. men iaf, vi mötte navdar och gick runt. hjulsta, tensta och rinkeby. och vid halv 3 var man ihjälfrusen. vi skulle åkt till täby, men åkte till södermalm och sov där istället. hade ju inte varit i täby förän efter 5..

idag har man inte gjort många knop. vi var iväg till mcdonalds i mariatorget. men blev pangtrött efter mat och.. snark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0