I wish by God you’d stay.



vaknade av 3 VAKNA-sms från christin och samt att en man blåste löv på gården med en stor blåsmaskin. WHY? varför blåsa bort löv mitt under hösten? så fruktansvärt onödigt. och speciellt det där oljudet på morgonen.

var uppe några timmar, men gick sedan och la mig igen. kände mig helt bombad. här snackar vi menskramper. sov runt 3 timmar. och jag är konstant hungrig, men problemet är att det finns, som vanligt, noll mat hemma.

ska fortsätta kolla på stockholm arlanda - där jag precis såg min jättegamla vän michael från högstadiet och sway!! honom har jag inte sett på flera år! hoppas han fortfarande jobbar där när vi ska flyga från arlanda i slutet av november. ååhh.

Kommentarer
Postat av: anneli

haha. det gjorde dom här också en morgon. KLOCKAN HALV FEM! :(

2009-10-29 @ 09:46:21
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0