love is here and darling now you're gone.

♦ hann lämna dator hos pappa. måste ju formatera om den jäveln. check.
de hade filminspelning på pipersgatan. jag och malin tyckte inte det var ok.

♦ hämtade isak på dagis. check.
han sprang och gav mig en bamsekram när jag kom, men sen blev han trotsig.

♦ tog buss 40 mot universitetet och hoppade av vid fel hållplats! vem lyckas?!
som tur var kom buss 70 och jag hann med resterande t-bana och buss. check.

♦ målade klart skavankerna på klädhängaren i hallen. check.
har nu ställt upp skor, hängt upp jackorna och halsdukar/mössor och så vidare.


har ej hunnit
maila min moster än. men jag ska! imorgon kanske. måste.
sitter med tandborsten i käften och ska sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0