painted on my heart.

är hos mamma. hon målar om mitt gamla rum.. det blir fint. men ush. jag saknar verkligen den här lägenheten. samtidigt som jag inte gör det. konstigt! det är ju skönt att bo ensam med syrran i lägenheten i täby också. men jag vill inte bo i just den lägenheten..

har väldigt kreativa tankar. jag fick min mosters mail idag, så ikväll ska jag knåpa ihop ett mail och skicka till henne. håll tummarna?

annars så ska vi väl äta laxmiddag här innan jag åker hem till elin och lisa. har med mig målarfärg hem, så ikväll eller imorgon ska jag måla om den fula blåa (vem fan målar klädhängaren blå när allt annat är vitt och beiget??! jag fattar inte. det är skit fult!) klädhängaren i hallen.

imorgon ska jag dumpa av min laptop hos pappa, som förhoppningsvis kan formatera om den och installera word office på den igen. eftersom det har blivit fucked up och inte går att använda längre. blir inte ens bokstäver när man skriver? sen ska jag hämta isak på dagis! :)

ps. nu ska malin med till täby! wie. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0