the perfect place to start searchin' is in your heart.

jag har en ny rolig bild-redigeringsgrej på min dator.. kolla. man kan ha en blomma mitt i bilden. hahaha

skulle bara säga att jag lever. och att det är fredag den 9 oktober idag. N fyller 21 idag och jag var snäll och skickade iväg ett grattis-sms.

nu ska jag fortsätta fixa min dator. och fixa den andra datorn. kolla på idol. svära över idioterna som smäller bomber på gården och man håller på att skita på sig av rädsla. (nu hör jag brandbilar.... eeeh?)

jag vill måla en vägg i mitt rum. och måla en text. jag måste städaupp i lägenheten igen. förstår inte hur min syster lyckas stöka ner så jävligt.....!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha lisa daaah!

2009-10-10 @ 00:24:37
URL: http://yamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0