why don't you wrap yourself around me?

tog min packning i lördags och åkte bussen upp till norrtälje, där hela christins familj befann sig i huset. men de gick efter 5 minuter. jag och christin segade lite innan vi började med supandet och tills linda kom. vår favorit efter det vina vinet är päronvodka med lime och sprite! yummi.

vi mötte upp alla utanför bowlinghallen, vi blev 9 pers. alex, emelie, lars, hanna, linda, kenneth, ted, christin och jag. och jag måste få skryta med att jag vann! jag fick 132 poäng och 2:an kenneth fick 125. skilllzzh! ;)

vi drog vidare för att spela biljard. blev inte mycket biljard, utan alla satte sig och spelade kort. neger och president. måste jag kommentera vem som blev president flest gånger? hoho. ;) men det blev lite segt efter ett tag.. så alla sömniga par åkte hem, och kvar blev.. vi partypeeps christin, jag, ted och kenneth.


vi blev avsläppta utanför banken i centrum och började bjuda statyn på öl. haha. det var verkligen jättekul då. men om man tänker efter nu i nyktert tillstånd.. fan vad tråkiga vi är! haha. (ser ni att hon har ölskum mustach?)

vi gick först till På G, men vi vände nästan direkt i dörren. bara folk över 60+ och ett live-gubb-band. inte riktigt det vi var ute efter. vi gick till trägårn.. det var typ tomt. så vi gick till teatern. och kenneth "fixade in" mig och christin.. HAHAHAHA! det var 20 gräns. christin är 26 och jag är 22 om 2 veckor. tack!

när vi satt vid bordet, sa (skrek?) kenneth att han hade ADHD. då säger random snubbe till mig att han också har lite adhd. men jag hör inte vad han säger. och vad jag hörde så sa han. "jag har liten pitt." han vägrar upprepa vad han sa. så jag frågar honom om han sa det. haha. jag skulle aldrig frågat. efter ett tag knackade han mig på axeln igen och sa; "du är bara ute efter en sak!" HAHAHAHAHAHA!

kenneth hällde i min rosa panter i sitt ölglas så sugröret flög på en snubbe - som blev skitarg! que? det blev btw skitäckligt! don't try this at home!
mcdonalds-gustaf frågade om jag och christin var systrar. haha. typ. systrar i lagen. (sister in law!)
ted kramade en dam som sen kramade mig.. för ted sa att jag var hans tjej. haha!
christin blev skallad av en orangehårig tjej. INTE OK!
när det regnade ute, stod vi under en filt och rökte. 5 personer. det var.. rökigt.

herregud, jag orkar inte ens berätta om fylle-bråket. om en jävla garderobslapp. "vilken jacka?" haha. jag älskar fulla människor!

kenneth sjöng en jättefin låt när vi gick mot taxin. "duuu e miin tjoockiis! feeettoooo! osv.." hahaha! vi tog en svarttaxi. och euw. jag tyckte han var äcklig. han pratade bara om att knulla. och frågade om han fick festa med oss. vi hoppade ur bilen och gick mot fel hus, eftersom han vägrade åka. och vi ville inte visa vart vi bodde..

resten heter väl bakfylla.

Kommentarer
Postat av: c

HUR KAN DU GLÖMMA SAXEN!!?? OCH SPÄNNKYCKLING-DANSEN???? SKANDAAAAL puss

2009-10-20 @ 16:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0