won't take it lying down. no crying now.


det är fredagskväll och jag är hemma med mjukiskläder och dricker te! sjukt underskattat! fast nu sitter jag på balkongen med min bebisdator och pratar i telefon med malin. hon är också hemma! vi har blivit tanter redan!

har jobbat hela dagen i vasastan. imorse hörde min mr big av sig. det var inte ok. vad jag minns så dissade han mig, för bara några månader sen. ikväll ville han hitta på något. ha! sorry dude. you played me once. not twice.

nu ska jag nog in och läsa om bella & edward. om jag kunde drömma.

Kommentarer
Postat av: charlie

det står ju julian red? :D om ja inte minns fel (:

2009-10-24 @ 15:21:16
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0