baby, could you blow my heart up?

hittade inställningarna till webcam:en i mammas laptop. det är skitkul. man kan rita direkt på sig och lägga till massa saker och förvrida och sjukt mycket annat!

annars går allt fett dåligt just nu.
igårkväll skulle vi på bio. jag kom med bussen till danderyd. men där satte jag mig på en bänk och grät. pallade inte trycket av panikångesten. min mamma kom och hämtade mig. jag fick ett glas vin på restaurangen milano vid kungsträdgården (där steffi jobbar!) sen klarade jag av bion. så värt!

idag var jag iväg på kliniken. behandling 2. bara 4 kvar. min pappa fick komma och rädda mig och ta mig hem. önskar inte ens min värsta fiende denna förbannelse. HATAR PANIKÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0