bubbley! it's time to get funky!

abbi ser ut som min morfar.

christin och albin kom och hämtade mig och morbror i måndagsmorse. vi åkte upp till norrtälje för det var dags att flytta från lägenheten till huset!

jag tog en rökpaus.

albin fick sitta och leka i gräset medans vi lyfte in möbler och diverse.
ABBI GULLIG!

när vi var tillbaka en sväng i lägenheten igen, så la sig christin på mattan, under bordet. jag tror hon lekte att det var hennes garage. precis som albin gjorde förut.

jag och christin åkte till flygfyren för att handla en grill och middag. då träffade vi en fjortis som jag ville nita. hon smällde en plastpåse på mig. och jag var millimeter ifrån att örfila henne. men så såg jag att hennes morsa var med. (som btw såg ut som sid i ice age med sina ögon.) istället skrek jag högt i telefonen; "det är små äckliga fjortisar här. jag pallar inte!" så hör man henne; "asså! hörde du vad hon saaa?!"

MOHAHA. rör mig inte, din äckliga FJORTIS! christins kommentar; BRA DEDDE!

efter middagen med jonas, albin, christin, helena, björn och en snabbvisit av albins mormor & morfar, tog jag och morbror /& hundarna/ bussen hem till täby.

i tisdags hann jag inte mkt mer än vakna, innan jag skulle slänga mig i duschen och sedan möta upp malin & linda i liljeholmen. vi käkade på donken och köpte bj's. sedan tog vi bussen till linda och hängde :) jag fick spela på malins iphone. jag slog hennes rekord! sen fick jag inte spela mer :(

 

elsa och gustaf brottades i sängen.

vi somnade till ps, i love you.
först malin, sen linda och sist jag. på onsdagmorgonen kollade vi om den. baah. varför höll jag mig vaken så länge dåå? haha. ja, innan vi gjorde oss klara för att åka in till söder/götgatsbacken. lite ginatricot, monki och t-shirtstore och american apparel. espresso house och sedan bussen till hornstull.

anyway. jag var i lägenheten i stan igår, när min bror kom ner med släp (från norrtälje) för att hämta vårt gamla utebord. jag har ingen nyckel till källarförrådet och mammas mobil var avstängd. -S-T-R-E-S-S- som tur var kom tjolle och christine, mina grannar. tjolle hade nyckel och hjälpte mig bära fram bordet.

jag sov hos mamma, eftersom jag skulle till tandläkaren imorse

jag åkte den minsta hissen, ever!

MIN VISDOMSTAND ÄR SÖNDER! HAN SKA DRA UT DEN NÄSTA VECKA! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0