i always needed time on my own.

lite komiskt att jag skriver det här inlägget, om när vi åkte kryssning i fredags, eftersom färjan 3 går på tv:n just nu. och det var ju den färjan, cinderella, som vi åkte.

jag och malin möttes i stan. svängde till ginatricot och sedan runt halva stan för att kolla alla ginatricot-affärer. typiskt malin. när vi skulle ta bussen från kungsan till slussen.. var det STOPP i trafiken. några jävla EU-gubbar skulle förbi den korsningen vår buss skulle ta. det var tusen poliser, tusen polisbilar och lagom kaos. vi hann till båten iaf.

uffe drack rödvin med våtservetter i.
malin höll på att bli satt i fyllecell av vakten anita.
philip gav färjan-håkan 850:- i dricks.
jag och malin blev bimbo-förklarade av en bimbo.
när man försöker skruva upp korken på en flaska som inte ens har en kork. är man tillräckligt full då?
annika raggade på kaj 30 ggr och kaj sa snällt nej de första 29 ggrna.
en kille kysste min hand 2 ggr. lite väl old fashion?


när vi kom i land i stockholm igen. var vi bakfyllehungriga. det blev närmaste donken.

everything i do, i give my heart and soul.
that's why it hurts so bad, when some things goes wrong.

Kommentarer
Postat av: ellen

du är så jävla bäst.

2009-09-08 @ 09:17:48
URL: http://walkidiotwalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0