i could swear i was yours.

8 september var en kalasig dag.

jag åkte ensam till farsta, dvs. buss - tbana - tbana - buss. helt utan panikångest. panikångesten kan ju ta sig! :)

vi var på restaurangen och köpte lunch.
jag tog en räksallad. och tog en vid-sidan-om sallad också. efteråt kände jag mig lite puckad.

efter att jag hade hjälpt anders att sortera 492st papper i 3 högar, så åkte vi mot söder. på kvällen gick jag och syster ner till texas. otto gav oss två guccamole istället för 1. han är säkert kär i mig också. jag ska gifta mig med honom och tvinga honom laga chicken bontana till mig varje dag! ♥

när syster och jag sedan var på väg hem, efter 23. skulle vi bara svänga förbi på 7eleven. när jag ska betala mina cigg, kollar jag ner, för att se vad det är jag står på. jo, en hundra-lapp! HAHA. tack för det! :)

nu ska jag dricka kaffe och röka!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag minns den jag med :) skitcool tröja

2009-09-09 @ 17:05:12
URL: http://yamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0