me and suzie had so much fun!

sitter på jobbet. isak somnade för en timme sen. jag har ätit upp mina chips och druckit upp min fyllecola som jag, malin och linda gick och handlade på tempo "imorse".. 



vi var töntiga och klädde oss likadant. svarta tights, vit underttröja och didaktuströja.

didaktus - vår cykelklubb! vi bestämde att vi skulle cykla. men så ringde petra och ville ha sällskap i sin lägenhet. och vi ringde lindas bror, andreas. så vi cyklade först till andreas och blev bjudna på whisky. sedan vidare till petra. det blev ölspel med drinkar. sen kom adnan, tove, calle och andreas.



malins vodkaredbull ser ut som kiss.

adnan, tove, petra och calle drog ut vid 1.. skulle se BSB på collage typ. vi i cykelgänget kunde inte och ville inte. vi stannade kvar i lägenheten till 3-tiden och sen var det meningen att vi skulle cykla hem. tyvärr fick inte jag och linda med oss malin hem. grannarna skrek ju åt oss att hålla käften. linda kontrar med; "för du är.. en.. f*tta" HAHA.

linda började gråta när jag tappade tålamodet och började skrika: "VAD FAN VILL NI ATT JAG SKA GÖRA??!" ja. alkohol gör inte alltid det bästa mot människor. men iaf. på lördagmorgonen hade jag 30 missade samtal och 10 meddelanden. vi kokade kaffe och sedan fick vi ta bussen till petra för att hämta hem malin.. haha.  

här är cykeln som malin vägrade cykla hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0