the weekend.

i fredags mötte jag malin och linda. vi tog en vända inne i stan för att shoppa lite skinnpajer, partykläder och annat. vi sprang runt på alla H&M nära city.


jag och linda tog en rök&cocacola paus i kungsträdgården, medan malin sprang vidare.

STOCKHOLM ÄR VACKERT!

efter shoppingrundan, åkte vi pendeln till S-tälje och firade malins tvillingsystrar, anna & linnea. det var malins mammas godaste kyckling och pasta sallad och rosa prinsesstårta! malins morfar skjutsade oss till pendeln, 21.30.
först tog vi pendeln till huddinge, och hämtade malins övernattningsväska.

sedan tog vi bussen till pendeln igen. och ja.. 00.30 var vi i täby, hemma hos mig. där spelade vi kort! HAHAHAHAHA. lite svårt att koncentrera sig. måste jag säga att jag blev "neger" i neger och president, hela tiden.

runt 2, la vi oss. på lördag morgon gick till täby centrum. och närmare kvällen tog vi bussen till stan igen. TRÄFFADE GUSTAF I DANDERYD. hoho. mötte upp linda och kamilla i liljeholmen. det var meningen att lina skulle haka på i skärholmen. men hon hann inte. så vi tog bussen från fittja och mötte jossan i södertälje, innan vi tog bussen ut till vildmarken. där kom födelsedagsbarnen och mötte oss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0