always the same joy when I buy cigarettes.


OKQ8-killen:
hej!
jag: hej, blåa LM.
OKQ8-killen: ok. får jag se på legitimation?
jag: ok.
OKQ8-killen: förlåt, det var ett tag sen. du får ta det som en komplimang, att du ser ut som 17.

killen påOKQ8 rodnar.
jag: det är lugnt. får alltid visa leg.

OKQ8-killen: hej.
lisa: hej, blåa camel.
OKQ8-killen: får väl kolla på dig också så det blir rättvist.
jag: bra. hon är lillasyster.
OKQ8-killen rodnar ännu mer.

jag får alltid visa leg. det var snart FEM år sen jag blev cigarett-myndig. :(

Kommentarer
Postat av: Thidan

haha aaw, jag vet liksom inte hur det är för mig. har inte testat köpa cigg än(nyss fyllt 19), får man köpa cigg nån gång bara för att se om de vill se leg eller inte

2010-04-26 @ 22:52:55
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0