raise a glass for all the broken hearts.

igår tog jag bussen från slussen till forum nacka. själv. pappa och kerstin tog bilen. de kunde hämta upp mig men jag tackade nej och valde bussen. moget. träning ffs. vi hälsade på lillesyrran på jobbet. och jag blev kär i en jeansjacka. den hängde hon undan. den ska bli min. den är så fin. ♥  jag köpte massa nya kläder!!



det första jag såg när jag gick in var denna kaffeburk som jag velat ha jättelänge. har ju dörrmattan också. varför jag har två burkar är för jag köpte den andra till min fina svägerska. we love coffee.


söndagsmiddag i farsta. det verkade som jag och min syster inte sett mat på flera år. haha. grisar. nöff.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja har du hört på maken. TVÅBARNSMAMMA!



MKD

2010-04-19 @ 10:44:27
URL: http://mickispickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0