Svensk, Turk, Fransk.

Det var en gång en Svensk, en Turk och en Fransman som och var uppe på ett tak för att titta på solnedgången. Helt från ingenstans började fransmannen hälla ut ett exklusivt vin från en flaska som han hade med sig.

Vad gör du människa??
frågade turken och svensken.
Fransmannen svarade lite stöddigt: - Det gör inget, vi har ändå så mycket av det här i mitt land.

Då började turken slänga ner en massa orientaliska mattor.
Varför gör du sådär?? frågade fransmannen och svensken.

Turken svarade: - Äsch, vi har ändå så mycket av det här i mitt land..

Svensken hade inte tagit med sig någonting, han fick panik eftersom han inte visste vad han skulle göra,
så han slängde ner Turken.

Fransmannen fattade ingenting och frågade: - Varför slängde du ner honom för??

Svensken svarade: - Nej men det gör ingenting, vi har ändå så många sånna i vårt land.


HAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag har opererat näsan, på insidan. Alltså ingen skönhetsoperation utan nödvändig för att jag ska kunna andas ordentligt. De tog bort polyper, som är utväxter som inte ska vara där. Men nu mår jag jättebra och känner lukter och smaker igen och väntar på att få börja jobba igen :)

2010-04-19 @ 17:04:06
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0