that kind of music just soothes the soul.


man måste verkligen vara frisk för att kunna vara sjuk. har suttit i telefonkö i en kvart och senare trettio minuter för att prata om saker och ting. massa blanketter har skickats hem till mig. har pratat med min f.d arbetsgivare och försöker få tag på min psykolog, men han är omöjlig.

har mått kasst hur länge som helst och först från och med idag har jag några krafter över. tack för att det är sol och för att jag inte lever i dimman just nu. väntar på att syrran ska kliva ur duschen så jag också får fräschas upp lite. har inte fått träffa mina freakshows på 20 dagar. både gott och ont. i kind of miss them.

har gråtit på tunnelbanan mellan danderyd och slussen för jag var tvungen att gå på ett möte med ulf igår. har inte kunnat äta sen i onsdags. åt igår första gången några skivor bröd, en halv potatis, lite torsk och ett ägg. uttorkad.

vad underbart livet kan vara!

(
bästa kvalitén på bilden for sure!)
jonas, albin sover, lisa stjärtar kameran, moi och christins dagen outfit: badmadrass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0