That would be the best therapy for me.

guuud vad kul det var att bli sminkad.
bastning på mig som bara tvättar ansiktet med tvål och vatten. haha. jag blev sminkad av bagge. och shajze vad snygg ögonmake hon la. jag öser alltid på med mascara, men det behövde jag inte efter all ögonskugga. och mina läppar ska vi inte tala om. jag hatar allt som har med läppstift och läppglans att göra. men efter en omgång av deras lip balm så blev de helt mjuka och lena. asgryym. jag äger numera en asgrym lip balm.

igårkväll var vi uppe i norrtälje och firade jonas. idag har jag städat lägenheten som en tok. fifan vad levde i en svinstia. nu är jag strax klar. och efter det ska jag upp till norrtälje igen. grillning står på schemat. cul8r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0