& you're not gonna reach my telephone.

phone day.
jag har pratat i telefon konstant idag. typ.

vaknade vid 9 med ett jävlaranamma i mig. efter en kopp kaffe och cigarett ringde jag till ursula. 15 minuter senare hade jag slängt på mig lite kläder, lite smink samt min nya jeansjacka och sprang ner till styrelsens kontor och hämtade nycklarna vi lämnade ifrån oss för att stambyte-gubbarna skulle kunna komma in och härja i lghen.

när jag kom hem igen fick jag sitta i telefonkö i 30 minuter för ett telefonsamtal på 2 minuter med syster katarina. som slutade med att jag ska till läkaren den 4 maj. (jag har dragit ut på detta på tok för länge nu!)

eftersom 4 maj är en tisdag var jag tvungen att ringa maria och planera om. och bestämde med henne att jag ska börja tidigare imorgon och gå till stora parken med lilla i och äta middag ute! MYS!

sista personen som jag försökte få tag på hela morgonen var på lunch, så i en timme sysselsatte jag mig med att rensa och skura hela badrummet. uhyäck. men nu är det gjort och skinande rent. efter det fick jag tag på ulf. alla frågetecken jag hade igår som gjorde mig irriterad, ledsen, frustrerad, stressad är som bortblåst nu. pheew.

jag är helt slut. och har glömt att äta under dagen så nu kokar fisksoppa sen blir det ICA med syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0