23/3/09-11/08/10

nu har jag bott här i 1 år och 5 månader. och under dessa månader har jag lekt hobby-inredningsarkitekt. de större grejerna förutom byte av mattor eller gardiner och ommöblering osv, är allt som allt, detta:

jag började med att måla om den blåa klädhängaren vit.


och så köpte jag en dörrmatta. så jävla snygg!


pappa hjälpte mig med att sätta upp dvd-hyllor i vardagsrummet.


jag målade mitt rum rött. och blev inte alls nöjd.


så jag började måla rummet vitt. men färgen räckte inte! (här ser ni att dörren är GRÅ)


slutligen blev mitt rum helt vitt och en rosa vägg och med fina hyllor. ♥
målade också om två blåa byråer. de blev lackvita!


och så blev det operation-köks-inredning.


nytt köksbord och nu sitter där också två vita hyllor och listerna där nere är vitmålade! se bilden nedan.

och lilla hallen utanför badrummet var målat i senapsgult. jag målade allt i vitt.
 
och juste! min f.d gråa sovrumsdörr är numera vit också!

och än är jag inte klar! vi har fortfarande stora hallen och vardagsrummet kvar! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

oj köket hade jag inte sett. du är så duktig denice! :D

2010-08-12 @ 00:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0