be careful what you wish for. dreams come true.

 

börjar bli lite lagom uttråkad nu. ska åka in till södermalm och fixa en ny bikini (är inte så lätt som det låter när man har storlek H) till tvåveckorturkiet som jag åker till på fredagnatt. tillsammans med mamma och syster. testet är att se om jag kommer sakna någon och hur mycket jag kommer kunna slappna av när jag vet att hemma i sverige måste jag registrera mig på universitetet för de två kurserna jag sökt till hösten. :/ jag är helt crazy rädd för att börja skolan.

if you love something let it go, and if it comes back then that's how you know.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad ballt, säg hej isf! haha :D

2010-08-16 @ 15:12:24
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0