I'MTOTALLYOVERTHEPLACEOVERACTIV!

jag är helt helt hyper. har nog druckit lite fööör mycket kaffe idag, ätit för lite och sovit för lite och det blir ju inte bättre av att man har PMS och tror någonting. typ att världen går att räddas. men jag var hos tandläkaren imorse och det gick bra. hade inga hål och inga visdomständer behövdes dras ut. (YAAY!) lunchade hos pappa på warner music och sen åkte jag hem och dog. när jag satt på bussen och åkte på upplandsgatan såg jag laila och niclas wahlgren fika på blåbär. när jag kom hem målade golvlisterna i köket och sen tog jag en väldigt snabb dusch och sen pratade jag i telefon i två timmar. och sen glömde jag att laga mat och rökte för mycket och fick väldigt ont i huvudet sen pratade jag i telefon i ytterliggare två timmar så jag måste ladda min mobil nu. och imorgon, då ska jag FANIMIG ha sovmorgon. sen vill jag gå till systemet och köpa sprit, för jag vill bli FULL!
det är nog bäst att jag går och lägger mig nu. eller om jag kollar på en skräckfilm eller två.

hahaha.
i tandläkarhissen, 2009 och 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0