Sitting here turning minutes into hours.


idag köpte jag en ny bikini! 800 spänn kostade det med överdel och underdel. eh, jag måste ha gått ner i vikt eller något, för förut hade jag 80H och nu har jag 75G. fast jag vill helst ha typ något mellan C och D. buhu. bröstförminskning, bröstförminskning, vill jag göra! det ska jag göra, det kommer jag att göra! snart, ihope.

senare mötte jag upp petra (4:de) i gamla stan och gick till café cronan och käkade middag och senare anlände malin också. vi satt där ett tag och snackade skit innan vi kramades hejdå. nu sitter jag här hemma och har huvudvärk. är ensam hemma också. min lillasyster flög till amsterdam idag. HASCHBROWNIES. ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

klart du ska förminska. och klart jag ska till sthlm i november. eller rättare sagt, sista helgen i oktober? så firar vi dig. och dricker päronvin.

2010-08-16 @ 22:47:04
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0