the human centipede.

eeeh. om du vill se en film där du blir jävligt ÄCKLAD. ja, alltså nu snackar vi groteskt äcklad, så kolla då på the human centipede. jag fattar inte vad det är för jävla psykopat ÄCKEL som har kommit på detta manus? tortera honom! och helt jävla stört slut också. vad fan hände med hon i mitten? blev hon räddad? dog hon också?

och han som spelade huvudrollen som kirurg. ser han ut sådär i verkligeheten? jag skulle skita på mig om jag träffade honom IRL. jag ska spy och bajsa i hans mun om jag träffar honom. ÄCKEL!! jag mår psykiskt dåligt.

vi kunde fan inte somna efter denna film. tacka fan för riktiga skräckfilmer där man blir skrämd och inte äcklad.

Kommentarer
Postat av: anneli

DENICEEEE! jag såg trailern vid två olika tillfällen... drömde mardömmar om den båda gångerna på natten sedan. inte ok.

2010-08-11 @ 16:12:48
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0