Use to be valentines, together all the time.


jag är inte naken. jag har shorts och en tubtop på miiiiiiig.

mina gamla dansskor som fortfarande passar! ♥

jag börjar bli lite stressad, nervös och pirrig inför framtiden. om 1 vecka är jag i turkiet. när jag är hemma igen kommer jag börja plugga sociologi l och kommunikation & utveckling på stockholms universitet. jag kommer börja dansa street på torsdagar med sasha, (därav varför jag hämtade min gamla dansdojjor hos mamma för några veckor sedan). preliminärt kommer jag extrajobba på warner music igen med ordrar och så ska jag träffa isak 1dag/veckan igen.

STORA FÖRÄNDRINGAR.

vill ju tro på att jag börjar må bättre nu, har haft en liten ångestattack, men jag vet ju varför jag fick den och vilken anledning. det kan jag kontrollera själv och ta bort den anledningen. då har jag inte haft någon attack. men annars, med all stress och sånt vet jag inte hur det kommer bli nu i höst. jag hoppas att jag lärde mig tillräckligt på KBTkursen i våras för att veta hur jag ska hantera situationer med väldigt mycket ångest och inte få en panikattack. FLY INTE FRÅN ÅNGESTEN! stanna kvar och acceptera. (låter ju lätt som en jävla plätt, men svårt som helvete när man är mitt i ångesten och bara vill springa långt bort ifrån den.) fly aldrig från ångest. acceptera den. så flyr ångesten från dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0