Well would you like to hold my little hand?



i fredags den 13onde I didn't wanna jinx it så pappa hämtade lisa från jobbet och sen åt vi kycklingtacos och sölade med tortillabröden och efter det satt vi och tittade på you got mail.

i lördags kom malin och vi satt och drack vin. det där goda päronvinet. vi drack upp 3 liter vin. antagligen 1,5 liter var. sen blev vi asTAGGADE på att dra till tegel. när vi väl kom fram var det typ dött, så vi gick och köpte kebab. yum! jag höll på att däcka när vi hade ätit upp. och imorse fick jag en kudde sulad i ansiktet, för då skulle vi tydligen gå upp.

jag har städat idag. och målat om inuti mina garderober. färgen har icke torkat än så jag kan inte hänga in alla mina kläder som ligger på sängen. irriterande. jag har verkligen inget tålamod.

Kommentarer
Postat av: ellen

päronvin? vadå för något? jag vill haaaa.

2010-08-15 @ 22:32:38
URL: http://killerkat.blogg.se/
Postat av: Wrenchblog556

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-06-09 @ 07:34:39
URL: http://wrenchblog556.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0