You mustn't be afraid to dream little bigger.


jag, malin och malin var i heron i måndagskväll och kollade på Inception. leo är snygg. filmen är bra om man fattar något utav den. var lite svårt att haja i början, men efter ett tag så släppte det. fast jag undrar ju om det verkligen bara var en dröm eller om det var verklighet i slutet. men tanke på att man inte fick se om "grejsimojsen" stannade eller inte.

på vägen hem var det mcdrive. malin frågade om man fick rabatt, eftersom vi stått där i 7 minuter.

snyggaste outfitarna. jag var så sjukt snygg i facet att jag var tvungen att censurera.


på tisdagen kom petra, (4:de) vi åkte till liljeholmen och fikade. därefter hem till mamma som bjöd på mat och vin och snack om ****. syster kom över efter jobbet och sen sov jag kvar. idag kom pappa med bilen och körde hem min cykel och hutchen. sen satte han upp de vitmålade hyllorna i köket. I am begining to love this apartment.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag vill också se den! och så vill jag åka upp till dig och hälsa på. anneli också. och så undrar jag; fick ni rabatt för att ni stått i kö i 7 min? säkerligen inte..

2010-08-05 @ 14:23:28
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0