But I hope you're understanding.


har lekt med stefanie i några timmar. så himla bra tjej att prata med. hon är min hobbypsykolog, precis som ellen. jag har knappt pluggat alls idag. kan bero på att jag är så fruktansvärt ofokuserad. inte okej. jag har deadlines. måste hinna plugga imorgon innan jag ska vara med madde. ♥ nej, jag måste plugga idag och jag tänker inte sluta förän jag är mer än 50% klar. wish me luck. hehe och precis när jag ska börja plugga. då kommer elsa och ska vara i vägen. sötgurka.

Kommentarer
Postat av: ellen

sötgurka kan du vara. jag ringde aldrig idag. kanske att jag ringer i morgon kväll? och du, du är aldrig jobbig.

2010-12-06 @ 22:04:28
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0