day after.

fyfan vad hemskt allting känns idag. först och främst har jag varit så fruktansvärt bakis idag. riktig jävla huvudvärk. kan bero på att jag söp på tom mage igår. spydde och betedde mig som ett monster. ljög om att jag legat med andra bara för att såra hans känslor. klart jag inte har varit med någon annan. alkolås på mobilen, tack? har inte ätit något idag, för jag mår så jävla illa och har sån ångest.

jag somnade på soffan, och när jag vaknade tänkte jag: gud vad skönt. allt var bara en dröm. men när jag insåg att det faktiskt hände, blev jag så himla ledsen igen. helvete, helvete.

smsa med honom idag. "sluta dricka om du inte kan behärska det." var ett av smsen jag fick. han har väl rätt. igår när jag sårade honom som mest, sa han att vi skulle sluta prata och att jag skulle ta bort hans nummer. men idag frågade jag om han kunde förlåta mig. det kunde han. min pappa kommer hit och räddar mig ikväll. för han tycker jag är duktig som har slutat röka. tredje dagen är tydligen som värst säger vissa. men imorgon ska jag PLUGGA. och inte lämna lägenheten. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0