Don't look so frightened.

imorse tävlade vi om badrummet. sen hjälptes vi åt med alla maddes saker till bussen. det gick jäkligt smidigt ändå. och jag fick maddes busskort som går ut 5 januari. mitt går ut idag. när vi kom till tunnelbanan i danderyd så stod katrin (christins kompis) där! vi gjorde sällskap med henne! när jag hade kramat hejdå till madde på centralen, och eftersom skolan börjar 18 idag, så åkte jag och handlade lite saker åt mamma och nu hänger jag på söder.

sista engelska lektionen kväll. sorgligt!! men annars så är det väl dags att sätta igång och skriva diskussionen/arna på tentan. (fyfan vad tråkigt!) kaffe? jag håller på att somna. kaffe och cigg!!

det kommer bli så tomt att komma hem ikväll. ingen madde. vi har haft så himla kul. min äldsta kompis som jag fortfarande umgås och pratar med. vi är inne på vårt 17:onde år. (haha aug 2014 - är det 20 år!) och efter den här veckan har vi bara kommit varandra närmare. jag älskar dig, tjejen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0