French kissing on the floor.

hon är grejen, värsta grymma tjejen!




jag fick VG+ på mitt nationella-writing.
OCH VG+ på min book-report!! jag är bäst på att skriva. jag snubblade på MVG linjen som slutbetyg. jag fick ett starkt VG. men skitsamma!! jag fick VG!!! jag är glaaad! bättre än IG! :p

imorgon är det universitetet. jag orkar inteee skriva på tentan idag. ska bara ta in allt i huvudet imorgon på föreläsningen. sen åker jag till mammas lägenhet och skriver ner allt jag har i huvudet. (inget :P) man behöver faktiskt inte plugga varje dag. så jag har precis käkat tacos till middag. men tog fel krydda, så det blev sjukt starkt. men ilandsproblem. eheeehehe. nu ska jag försöka ringa ellen!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0