I still haven't found what I'm looking for.

jag är så frustrerad så jag skulle kunna börja gråta. jag vill gråta lite. det var jävligt längesen jag grät. kan inte ens minnas sist.. jag har hållt på med det här projektet i 12 dagar. jag har gått från noll till övervälmande och nu är jag på medium. jag vill alltid göra mitt allra bästa - men jag orkar inte längre. jag börjar bli sjuk, jag mår inte helt hundra. jag argumenterade med mig själv och kom på att vafan, jag nöjer mig med ett F i den här kursen. men det gör jag inte alls. helst vill jag ha ett A, men jag känner att jag inte kommer få det och jag orka inte kämpa för det de här sista timmarna. jag kan gå med på ett C. men helst av allt vill jag bara bli klar, så jag blir av med skiten!


elsa är jobbig och ska mysa när jag försöker använda huvudet, men hon får vara med. bara för att hon är så himla söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0