I'll be there for you.

vi shoppade gärnet idag. så vi orkade inte bära och gå hem. men det var ännu krångligare att både gå på (slänga upp busskortet och förbi allt folk) och gå av bussen med alla förbannade påsar. bil? ja, tack!

jag köpte en kaffemugg till min syster.

jag var ju bara tvungen. hennes tatuering är så grymt välgjord!

julklappar till de personerna vi älskar mest. ♥

mysfredag med att slå in julklappar.

vi hittade världens roligaste julklapp till elsa. "cat in a bag" asså, jag stod och garvade livet ur mig i affären.

precis när vi hade ätit upp middagen så ringde mobilen. jag antog att det var christin, som jag precis skickade sms till. men det var isse. jag vågade inte svara. lisa bara; "RING UPP!!!!" så höll jag andan och ringde. vi är sams nu. och satan vad lättad jag är. och glad. känns som jag är typ 1 ton lättare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0