I'll give in for tonight.

"En tentamen (eller tenta, pluralis: tentamina) är en examination i slutet av en kurs på en högskola eller ett universitet. Den är vanligtvis skriftlig men kan även vara muntlig och kallas då ofta munta. Ibland förekommer så kallad dugga vilket kan sägas vara en enklare typ av tentamen eller ett ingående delmoment.

Tentaångest är ett vanligt använt begrepp för den oro som kan infinna sig inför en tentamen."


DET GÅR BARA INTE!!!! jag tar fram dokumentet. ser mina 7 sidor. läser om det, om och om igen. kan inte radera något. och orkar inte börja diskutera. hur fan ska jag få ihop det här till 2,5 sidor? visst, jag har till 23 december; 23:59 på mig. men orka vänta till den 23 december; 23:23 att börja? alltid till sista sekunden. vill inte. jag vill vara nästintill klar NU. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0