I'm a selfish girl when it comes to you.

har varit hos lilla familjen idag och delat ut julklappar. isak blev jätteglad över både chokladkalendern och blixten mcqueen spelet. och lilla noel blev nog också glad. iaf maria. och jag fick en jättefin julklapp. en body scrub med raw sugar and dark chocolate. och bath soap med dark chocolate.

när isak skulle på toa slängde mattias över noel i min famn. sjutton gubbar vad söt lillen är. jag vill ju ha en egen liten sötis bebis. han låg och skrattade och tittade på mig. maria var bara tvungen att ta kort på mig och noel. hehe. här är iaf noel.

när jag skulle gå och när jag hade kramat alla hejdå, så säger mattias: "det syns att du mår bra nu". :)

klockan är typ halv 2 och imorgon ska jag lämna av madde vid centralen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0