I'm dancing on my own now.

skit och helvetets dag.

har knappt varit medveten under hela dagen. stressade runt hela morgonen och hann knappt göra någonting innan jag fick springa till bussen (som sen var försenad). kom till skolan, skrev det nationellaprovet i "reading" gick FETT dåligt. ut på en cigg med malena. sen en cigg med malena och minjee. och sen med den där "början till flintis"-killen. sen var det att skynda sig upp för att sex trappor för att göra det nationellaprovet i "listening". det gick också FETT dåligt.. och SKIT.

när jag var på G hem var det mycket folk och kallt. höll på att missa bussen! isse skickade sms och skrev: kommer om 1 timme. eftersom jag somnade på soffan och vaknade vid 18.30 så ringde jag. han sa "jag har inte glömt dig". men han kom inte, så nu ska jag dricka öl. 


för två år sen i hans tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0