Individuell examination (del 1)

Välj en av artiklarna i Pedagogisk forskning i Sverige. Diskutera innehållet i artikeln med utgångspunkt i det sociokulturella perspektivet som framförs i Hundeide. Diskutera skillnader och likheter mellan författarnas forskningsintressen. Du ska även relatera din diskussion till något av Halldéns kapitel (ur Den moderna barndomen).

jag har nu sex sidor med fakta, stödord och frågor. min hjärna är utmattad och jag vet inte om jag kan börja diskutera med mig själv just nu. diskussionen ska vara på max 2,5 sidor. så jag har cirka 3,5 sidor för mycket. fan att jag inte kan tillräckligt med svåra ord för att låta skitsmart.

NU TAR JAG EN BREAK IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0