It's easier to not have hope.




blogg.se funkade ju inte igårkväll. men det var nog lika bra. för jag mådde inte bra igår. jag oh isse bråkade över sms, och jag hatar att bråka över sms. och det är en sån onödig grej vi bråkar om. bah. sen blödde jag i näsan, hade svinont i halsen och somnade pö om pö i soffan med sex and the city rullandes på dvd. jag vågrade plugga - eftersom jag var så himla trött. jag träffade annette & hennes barnbarn kevin på bussen! hon är så mysig.

idag väcktes jag av att mina grannar har hantverkargubbar hemma och de slår och bankar i trapphuset. gah. nu är det kaffe. och 11 är det tvättstuga. oh what a fun friday. duuuscha. (sluta väsnas!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0