It's genetic, it's electrifying.

solen var fin idag. ännu finare i verkligheten.

albin och lisa satt och tittade på tåg på youtube. (albins favorit-syssla.)

pappa fixade maten. vi var 4 med röda kläder. 

storebror och svägerska. kolla jonas öga. haha. söta christin.

åh.. man är så lagom trött på julmat nuuu.

hahahahaha. älskar bilden. alla sitter och chillar - förutom albin. han och jang i högsta hugg!

christin med sin nya mössa, vit stickad basker med svart sammetsrosett, och albin i sitt esse!

jag fick världens finaste klocka - tur det, min älsklingsklocka från turkiet -07 har dött.

sen ville lisa gå på nattpromenad. så jag tog på mig converse (???) snille-brud.

och nu är vi hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0