Lucky me, first in line I put my money down.

själva idén idag var att vi skulle åka och köpa en ny tv. en 42tum LG plasma. men eftersom min syster har ett otroligt värdelöst lokalsinne så sa hon inte till erik vid avfarten vi skulle av vid. "men jag trodde det var näästa avfart!" "om tvn är slut när vi kommer nu.. då jävlar!" vad tror ni? självklart var den slut! 

så vi tröstshoppade. två mini sodastreamflaskor. de är 1/5 liter istället för 1 liter. sötisar!

jag spikade upp mina favoritkillar på väggen.

när vi hade åkt till arninge så hittade jag snyggaste skorna. när jag höll på att testa snyggaste skorna#2 så kommer lisa och säger: "vi måste åka nu. erik är skitnödig." erik var så ofokuserad när han var skitnödig att han körde ut i fel fil när vi skulle åka från arninge. bilarna som vi mötte började tuta som fan och då blev erik arg. "vafan tutar de för?" "asså, jag tror inte du får åka här." säger lisa. hahahahaha. vi kör ju MOT trafiken. så han fick backa och stoppa upp all trafik! han är nästan värre bilförare än vad christin är. vad är det för svåger och svägerska jag fått? 

erik fick bajsa i täby centrum. och jag fick tröstshoppa kläder. min mobil stendog när jag var och kollade runt i affärerna själv. men vi hade bestämt att vi skulle ses tjugo över. men jag hittade inte de två smurfarna någonstans. jag gick typ fem varv runt hela centrum, men det är fan värdelöst utan mobil. efter ett tag orkade jag inte, så jag sprang upp till bussen och åkte hem, bara för att kunna slänga i laddaren i mobilen och ringa erik och lisa och säga att de kunde komma hem nu. mina fina skor låg ju i bagageluckan!

aaaa. CHRISTIN! nu ska vi dricka vin. jag har köpt nya, egna, fina vinglas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0