My heart is beating like a disco drum.

vad trött jag var imorse efter endast 5 timmars sömn. fanny smsade när jag var i danderyd, så hon väntade in mig vid universitetet, så gjorde vi sällskap till peddan. idag hade vi ännu en ny lärare, margareta, hon var bra! katti köpte kaffe till mig (eftersom jag satt och somnade på lektionens första timme) och jannica kom äntligen tillbaka!



efter lektionen gjorde jag, fanny och jannica sällskap till tunnelbanan, men bara jag och jannica gick vidare till bokhandeln för att köpa hund:ens (hundeide) bok. 300 spännnnnn. igennnn. jag och jannica köpte istället 1 bok och delade på priset. gick till kopieringsmaskinerna och tänket kopiera 100 sidor. men vi fattade inte, och vi skapade värsta långa kön... så vi tog bussen till warner och printade ut 50 papper där istället. billigt och smidigt när man är student.



jannica!!

jag är så övertrött och kissnödig och f-r-y-s-e-r. men tenta, tenta. jag måste börja på tentan. betyget på hela kursen är beroende på tentorna. A - F är betygen också. old school! kan man få A tror ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0