Roll the dice of me and you.

aaah. book reporten gick åt helvete. hahaha. hade ingenting att skriva. eller fatta inte vad jag satt och skrev. fick inte fram det jag ville skriva. och så fick vi max skriva en sida. (vafan är det här med att man bara får skriva sammanfattningar på 1 A4??) jag har ju mer att säga! ;) fick inte med allt och därmed blev det bara skit.

men något som var bättre är att vi fick reda på resultaten på det nationellaprovet vi gjorde i fredags: "listening and reading".... da da bam. jag fick VG!!! I'MSOFUCKINGHAPPY!!! jag satt och nojade mig över att jag skulle få IG - sen bara ok. jag kanske får G iaf, men då kommer jag börja gråta. så bah - VÄRSTA chocken - VG!

såhär skrev jag i fredags efter provet: "..kom till skolan, skrev det nationellaprovet i "reading" gick FETT dåligt. ut på en cigg med malena. sen en cigg med malena och minjee. och sen med den där "början till flintis"-killen. sen var det att skynda sig upp för att sex trappor för att göra det nationellaprovet i "listening". det gick också FETT dåligt.. och SKIT."



jag kom  hem för cirka 2 timmar sen. det enda jag har gjort är att byta om till mjukisar, smsat med maria om att ses nästa vecka och dela ut julklappar, ätit min middag = grönsaker&dipp och pratat med ellen! ♥


aaah. kommunikationsammanfattningen måste IN. imorgon får vi tentan. BAH. min första tenta. herregud vad läskigt.
men shit vad spännande också!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0