Stop crying your heart out. ♥

även fast jag försov mig en timme imorse så hann jag... jag var hyperdypersnabb. dessutom hann jag ta kort på mina fina leggings. i love them. folk har verkligen stirrat på mina ben idag.  


var en av de första att anlända till skolan. haha. jävligt skumt. men det var jag och den där överdrivet seriösa tjejen. efter första delen av lektionen så hängde vi i cafeterian. ja alltså, vi skulle disuktera piaget. men våran grupp är lite sådär "äh, vi chillar lite." jag fick dock väldigt bra omdömen på min sammanfattning. stolt!

sen hade vi den obligatoriska disskusionen. när jag kollade över på fannys anteckningar såg jag att hon var någon helt annanstans. haha. hon satt och skrev en shoppinglista. sötnöt.

efter skolan så mötte jag upp lilla fina petra i centralen. vi åkte till södermalm, för jag var tvungen att lämna kameran hos mamma, eftersom hon åker till indien imorgonbitti. (var tvungen att krama och pussa henne också.)

petra och jag drack kaffe. petras bebis fick julmust och pepparkakor. petra är i 7:nde månaden. FINA PETRA! ♥

var riktigt arg och förbannad på tunnelbanan hem. höll nästan på att börja gråta. när jag kom hem släppte det lite. jag är fortfarande lite småarg och irriterad. men. FUCK THAT SHIT.

imorgon har jag SOVMORGON. klockan 13.30 är det prov på nationella "listening and reading test" aaah, oh my god. I'm so nervous. what if I don't make it? och bestämde med matilda idag att vi ska ses på onsdag. jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0