The fourth light is lit.

jag blev väckt vid 11 idag och det var bara att hoppa upp och klä på sig, för jonas & c/o var på väg för att plocka upp mig. jag hann nätt och jämt. hann tillochmed tända alla ljus och dricka kaffe i lugn och ro.

jag och min vapendragare smed recept innan vi stack ut i snön och handlade.

vi började med att göra rockyroads.

såhär många blev det!

sen övergick vi till rispuffar med choklad. rispuffarna var svingoda.

vi smälte massor av choklad.

det blev även mozartkulor. hahaha. med vit choklad. som egentligen inte ska vara med :p

och det godaste av allt. snickerskakor!!!

haha. avslutar med världens gulligaste unge. ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

ge. mig. SNICKERSKAKA!

2010-12-20 @ 10:21:57
URL: http://killerkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0