Live your life with arms wide open.

igår kom madde. det var iof inte så längesen vi sågs sist, det var i september nån gång kom vi på. vi hade ändå ganska mycket att catcha upp varandra på. när hungern smög på gick vi och köpte pizza, för ingen orkade gå ner till ica och sen ställa sig att laga käk. elsa och madde satt och myste i soffan. och närmare midnatt kröp vi upp i min säng med massa kuddar, filtar och skräckfilmer. haha. väldigt bra tisdagskväll!! ♥



madde sov över, och imorse tog vi tåget tillsammans för att sedan dela på oss. jag var tvungen att åka till hornstull för att tömma mammas brevlåda. hinner inte träffa matilda idag heller, för jag måste verkligen plugga. vi ska skriva book report på engelskalektionen idag - och jag har inte läst klart boken! wposidaysi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0